6.5.07

LAIŠKAS APIE ANGELUS

Jonava april'07
...Kartą aš mačiau angelą. Jis stovėjo mano močiutei už nugaros, kol ši rinko obuolius. Mama paklause, koks ten vaikas. Bet močiute atsisuko , ir Angelas dingo....(o gal is mums tik pasirode?). Liko kitas... Tas, kuris tąkart rinko obuolius... Mano Angelas.
Angelas, kuris lydejo mane i mokykla ir laukdavo sugrižtančios... Angelas, kuris moke melstis ir seke pasakas... Angelas, kuris tvarkė namus ir ruošė valgyti... Angelas, kuris seno... Angelas, kuris kartais pamiršdavo mano vardą... Angelas, kuris svečiams saujoje atnešdavo cukraus ,,nes labai saldus“... Angelas, kuris išejo... Angelas, tik dėl kurio kartais meldžiuosi... Angelas, kurio nepamirštu... Jovita V.'03

No comments:

- Lituania en Buenafuente!/ Lietuva Ispanijos televizijoj


Buenafuente - labai populiari cia jumoro laida, rodoma velai vakarais. Romero - vienas is ju jumoristu. Jiems atsiute kazkas is Lietuvos zurnala, kur kryziazodi susidelioja jo pavarde. Del to jiems labai smagu ir linksma, kad net Lietuvoj ji zino. Tikrai labai linksma laida,net as juokiuosi:)

- Lithuania in TravelChannel

Snoopy con su mejor amigo pajarito