Atsizvelgiat, kad tai milijoninis miestas, mano manymu, sistema funkcionuoja nepriekaistingai. Vilniuj kazkaip jau senokai visuomeniniu transportu neteko naudotis ir tuo labai dziaugiausi, taciau cia nesiskundziu.
TMB (Transports Metropolitans de Barcelona) sistema sudaro autobusai, metro (hmm, nelabai as jiems prijauciu ir stengiuosi ta pati marsruta susirasti autobusu:), dar yra toks tramvajus, kurio neteko isbandyti.
Netgi kazka panasaus i ´marsrutkes´maciau kai kuriuose rajonuose
Visoms rusims galioja bendri bilietai – korteles, kurias ilipes is karto pazymi.
Be to, 1h 15min laikotarpi gali 3 kartus persesti i kita transporto priemone uz tai papildomai nemokedamas. Zodziu, jeigu tau reikia nuvaziuoti trajektorija su 1-2 persedimais, tai mokesi tik viena karta. (ir vienaip skaiciavau, ir kitaip, bet brangiau nei Vilniuj tikrai nepasirode).
Visi ilipa pro priekines duris ir tvarkingai pasizymi kortele.
Yra spec. vietos , kurias PRIVALAI uzleisti seniems, su negalia, besilaukianciom ar pan.
Beje, autobusa turi pats susistabdyti stoteleje pakeldamas ranka, nes kitaip jis pravaziuos nesustodamas,o noredamas islipti irgi taip pat turi paspausti mygtuka is anksto (cia man dar nepavyko suprasti, ka daryti, jeigu pvz esi ne vietinis ir is anksto nezinai, kad arteja tavo stotele ir nespeji paspausti to mygtuko:)
Nekalbu jau apie visu autobusu pritaikyma invalidams – su nusileidziancia rampa, jeigu reikia ir spec vietas su dirzais priristi vezimeli, kas tikrai palengvina socialine integracija.
Kiekvienoj stotelej – autobusu marsrutu ir metro liniju zemeplapis, kai kuriose yra stendai, kuriuose rodo, uz kiek laiko atvaziuos sekantis autobusas.
O kur dar naktiniai autobusu marsrutai po visa miesta, kas 20 min ir metro sestadieni visa para, zodziu, tikrai nekyla pagunda i taxi sesti:)
No comments:
Post a Comment